Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Armadores de Cedeira asócianse e crean unha marca para a súa pescada

A pescada que se pesca na costa de Cedeira xa ten a súa propia marca. DoNorte, nome comercial que agrupa ao empresario Juan García e a varios armadores volanteiros do porto local, presentouse onte nun acto ao que, ademais do alcalde da localidade, Pablo Moreda, acudiu tamén a conselleira do Mar en funcións, Rosa Quintana.

Os socios que impulsaron esta iniciativa representan o 90% da pesca de pescada que se comercializa na confraría de pescadores de Cedeira e preto dun terzo do total de España. De feito, esta é a especie máis vendida na rula da vila, onde o ano pasado despacháronse máis de 395 toneladas que reportaron ao redor de 1,2 millóns.

Á importancia do volume de peixe que representa a partir de agora a etiqueta DoNorte súmase, como explicaron os seus promotores, a experiencia comercial de Juan García, con máis de cinco millóns de quilos de peixe fresco comercializados ao ano. “Para a confraría de Cedeira”, explicou o seu presidente, Eduardo González, “ é un orgullo que naza unha marca na localidade para identificar a orixe dá nosa pescada de costa”, un produto que, sinalaron os promotores da etiqueta, “ é ou máis fresco do mercado”. “ DoNorte”, apuntou García, “ é garantía de calidade tras un rigoroso proceso de selección” que, sinalou, “ comeza coa arte de pesca artesanal dá volante, que só permite capturar vos exemplares de maior tamaño”.

Con esas credenciais, a nova marca nace, ademais, co respaldo dun acordo de comercialización sólido con Vegalsa-Eroski, que se compromete a situar a pescada “nun lugar privilexiado dos lineais”, afirmou Jorge Eiroa, director de compras da distribuidora. Eiroa insistiu na aposta pola calidade do peixe nos seus supermercados e, por extensión, polos produtos de proximidade. Nesa liña, o representante de Vegalsa-Eroski lembrou que o ano pasado o volume de compras nas lonxas galegas superou os dez millóns de euros.

“Un produto de calidade”

Juan García, un dos promotores da marca, destacou que a iniciativa partiu da idea de “distinguir un produto de calidade que temos aquí e que ás veces, sobre todo fóra desta comarca, se dilúe non medio dás grandes cantidades”. García explicou que “ poñerlle nome e apelidos – DoNorte– ten por obxectivo darlle un valor do que non sempre goza”.

Sobre o proceso que ha de-sembocado nesta etiqueta, o empresario apuntou que “como todos vos procesos deste tipo entrañou dificultades”, aínda que agradeceu “a confianza” dunha cadea como Eroski por “apostar polo produto de proximidade” que, como a pescada de costa cedeirense, ofrecen en moitos casos as lonxas máis pequenas.

Fonte: Diario de Ferrol

Ir a ligazón da noticia Armadores de Cedeira asócianse e crean unha marca para a súa pescada