saltar al contenido Saltar a la barra lateral izquierda Saltar a pie de página

El Consejo elaborará un concurso de diseño para una remodelación completa de la plaza púrpura

CONSEJO tomar un concurso de diseño para la remodelación INTEGRAL púrpura cuadrados

El gobierno está dando Cedeira los últimos pasos hacia la convocatoria de un concurso de ideas para la remodelación completa de la púrpura cuadrado, y el centro social de la localidad cedeiresa.

O alcalde, Pablo Moreda Gil, apuntou que se está a traballar na elaboración dos pregos dunha iniciativa que terá por obxectivo, ademais de reunir unha serie de propostas para “humanizar” un importante punto neurálxico da localidade, coñecer a opinión dos veciños con respecto ao aspecto e funcionalidade que debe ter “un dos espazos máis singulares de Cedeira”, tal e como o difiniu Moreda Gil. O alcalde tamén recordou o papel que a diario xoga a praza Roxa como punto de reunión das familias locais e o que desempeña nos meses de verán cando convírtese no epicentro das celebracións festivas.

El equipo de gobierno espera tener listos los procedimientos en cuestión de pocas semanas para acelerar la conclusión del concurso de ideas, de alguna manera, si quiere seguir los pasos a Ferrol con respecto al diseño de la plaza de Armas.

Tanto la importancia de la obra, lo que también ayudará a redefinir urbanísticamente una zona muy importante centro urbano, como su alto nivel de plomo a los funcionarios municipales para hablar debido a la posibilidad de necesitar apoyo financiero del Gobierno de Galicia viene del Gobierno Provincial.

Á espera de que teña lugar a remodelación integral da praza, o Concello de Cedeira está a acometer estes días obras de mellora no recinto. Trátase de reparar 138 metros cadrados de pavimento que, polos efectos das raíces das árbores, non ofrecen a seguridade e tranquilidade que require un espazo destas características. Pablo Moreda Gil reconoceu que os árbores que rodean a praza xa están demasiado grandes e considerou necesario facer esta intervención, que tamén será en hormigón impreso, para contibuír á seguridade das moitas persoas que se dan cita na zona. As obras son executadas pola empresa Prieto Mouriz e foron contratadas por un importe de 8.349 euros.