saltar al contenido Saltar a la barra lateral izquierda Saltar a pie de página

Los límites de la ciudad estaban en las obras para mejorar los pasos de peatones y en los espacios de estacionamiento para personas con discapacidad

Los límites de la ciudad eran Mejoras en las plazas de aparcamiento del paso de peatones y NAS para discapacitados

El Consejo de Cedeira está llevando a cabo obras de mejora en pasos de peatones e nas prazas de aparcamento para persoas con mobilidade reducida. O conxunto das intervencións supón un gasto de 13.000 euros e coa realización dos traballos tratarase de ampliar as medidas de seguridade que actualmente existen nos pasos de peóns, renovando as capas de pintura e instalando ata un total de 40 novas sinais nas súas proximidades que advirtan aos condutores da súa presencia sobre a rúa. En canto ás prazas de mobilidade reducida, a idea do goberno local é ir adaptándoas pouco a pouco á normativa vixente, tanto no relativo ao pintado destes espazos como á necesidade de mellorar o acceso dos usuarios ás beirarrúas. Inicialmente, os traballos limitaranse ao primeiro dos apartados, o pintado.

Estas acciones, según el alcalde, Pablo Gil Moreda se llevarán a cabo en el urbano, excepto en la calle y la Avenida Zumalacárregui Castelao por ser la infraestructura provincial y regional de la propiedad, respectivamente.

Moreda Gil ha recordado que el gobierno tiene un proyecto que necesidadesdo abordar el municipio en materia de seguridad vial. El edil ha señalado que el proceso se completará paulativamente.