A Capelada e Santa Tegra, entre os lugares «únicos» do novo portal de Turismo de Galicia
A CAPELADA E SANTA TEGRA, ENTRE OS LUGARES <<ÚNICOS>> DO NOVO PORTAL DE TURISMO DE GALICIA
A web ten un novo deseño pensado especialmente para os teléfonos móbiles e os comprimidos, que é a vía de entrada dixital do 60 % dos usuarios.
A Muralla de Lugo, as Cíes, a torre de Hércules, todas as rías de Galicia e os canóns do Sil caben en cinco polgadas. Tamén a Catedral de Santiago, os Camiños que levan ata ela, o Ferrol da Ilustración ou o cabo de Fisterra . Toda a Galicia bonita e atractiva entra no novo portal de Turismo de Galicia, que desde onte se abre ao mundo cun novo deseño pensado especialmente para os teléfonos móbiles e os comprimidos, que é a vía de entrada dixital do 60 % dos usuarios da web (www.turismo.gal).
As fotografías e os vídeos mandan neste novo portal, así como a axenda e a actualidade, por iso é polo que o entroido e a Festa do Cocido de Lalín inauguren os espazos estelares, que irán adaptándose segundo avance o calendario. E despois están as seccións fixas, nas que o ente autonómico tratou de manter o equilibrio á hora de expor a oferta. Por unha banda, destaca os lugares físicos que merecen ser visitados, entre os que se atopan os máis evidentes -os citados anteriormente- e incorpora outros dous non tan habituais nas guías, como a serra da Capelada (Cedeira, Cariño e Ortigueira) e o castro de Santa Tegra (A Guarda), nunha selección de dez destinos cualificados como «únicos». A praia das Catedrais (Ribadeo) e a Cidade da Cultura (Santiago) son os outros dous fitos que merecen unha ligazón personalizada.
Todas as comarcas galegas acaban tendo unha presenza máis ou menos destacada ao explorar a nova páxina, ben sexa a través das rutas turísticas e de carreiros (270) ou accedendo ás festas e outras experiencias (78), que poden organizarse directamente desde o portal, xa que outra das melloras é o acceso ás empresas turísticas, con máis de 15.000 referencias de aloxamentos e locais de restauración.
Geolocalización
A directora de Turismo , NavaCastro , destacou que o portal fortalece a difusión nacional e internacional de Galicia como destino -os contidos están en sete idiomas- e ponse ao día no contexto das novas tecnoloxías desenvolvidas en dispositivos móbiles, que permiten explotar ferramentas como a geolocalización. «Tamén seremos máis proactivos», indicou Castro, quen ve unha oportunidade no feito de que, ademais de planificar a viaxe, os propios turistas atopen canles de diálogo para axudar a manter a calidade da información.
Fonte: La Voz de Galicia
Pode consultar a nova na seguinte ligazón: