saltar al contenido Saltar a la barra lateral izquierda Saltar a pie de página

El Gobierno exige una reunión con la Junta responsable de trasmitirlles quejas de los vecinos por el Plan de Transporte

La reunión del Gobierno con la demanda A RESPONSABLE DE LA JUNTA TRASMITIRLLES quejas de los vecinos por el PLAN DE TRANSPORTE

El gobierno Cedeira le pedirá una reunión con funcionarios de la Junta de transporte con el fin de hacerlos llegar quejas de que el Ayuntamiento está recibiendo de los usuarios del transporte público.

A aplicación do Plan de Transporte Público da Xunta está a ocasionar moitos problemas a nivel local, tal e como pon de manifesto o equipo de goberno, que tamén se queixa da falta de comuniciación e información por parte da Xunta para tratar de evitar as consecuencias que agora se están a dar en toda Galicia. O executivo local entende que a administración autonómica non tivo en conta nin as necesidades dos usuarios nin as posibles suxerencias dos concellos, polo que o plan está a xerar un claro rexeitamento por parte dos propios viaxeiros.

O cambio do itinerario da viaxe entre Cedeira e Ferrol é o principal foco de malestar entre os usuarios que agora, ademais de tratar de adaptarse aos novos horarios, teñen que soportar traxectos de 90 minutos de duración polo aumento do número de paradas e por ter que facer a viaxe pola vía AC-116 (estrada de Meirás) cando ata de agora se viña realizando pola AC-566 (estrada de Castro). Os veciños de Cedeira tamén atopan moitos problemas á hora de enlazar cun segundo transporte para chegar a outros destinos como poden ser as cidades da Coruña e Santiago, entre outros posibles.

El cedeirense gobierno entiende que debe haber una explicación por las personas responsables de este plan y tener la oportunidad de transmitir a los residentes que desde el Ayuntamiento para exponer sus quejas.