saltar al contenido Saltar a la barra lateral izquierda Saltar a pie de página

El Consejo de Cedeira asegura la continuidad de Xeorutas

EL CONSEJO DE ORDEN DE CEDEIRA continuidad de XEORUTAS, entrando en la etapa final con un turismo sostenible nuevo proyecto

"Un viaje al interior de la tierra." Así que ésta se presentaba al final del programa de junio Xeorutas concluirá después de haber llevado a cabo 33 salidas durante todo el verano. Los últimos anuncios tendrán lugar los días 16, 17 y 18 de este mes.

El éxito de recordar, solamente participaron en el primer mes a 170 personas-asesora al gobierno municipal de Cedeira se unió a la iniciativa como una actividad dentro del calendario local, siempre que el tiempo y la afluencia de visitantes por lo que se recomienda.

Nesta liña inscríbise o acordo cos concellos de Ribadeo e Burela para o desenvolvemento do proxecto “Entre arcos e cantís”, unha iniciativa de similares contidos que, cunha vixencia de dous anos, está a espera da axuda tramitada ante dos Grupos de Acción Local do sector Pesqueiro (GALP). Este novo proxecto persegue conciliar a conservación e preservación do patrimonio natural fomentando o ecoturismo e a dinamización económica local de cara á creación dunha estratexia de turismo sostible e unha imaxe de marca do territorio da Mariña-Ortegal.

“Entre arcos e cantís” inclúe ademais toda unha serie de actividades entre as que destacan o inventario do patrimonio natural e guía xeolóxica da zona; a creación dunha plataforma web que porá en valor tanto a xeodiversidade como outros recursos, arqueoloxía e patrimonio, como alternativas de aloxamento, ocio ou restauración; a creación dunha aplicación móbil que incluirá os itinerarios xeolóxicos ou o establecemento de programas de formación e educación medioambiental dirixidos aos centros educativos. Tamén forman parte das actividades a realizar o deseño de itinerarios xeolóxicos interpretados, as xeorutas, que son a primeira actividade xa posta en marcha en Cedeira e Burela. En Ribadeo levan tempo executándose.

El Consejo de Cedeira puso en manos de Francisco Canosa geólogo de una iniciativa que busca dar a conocer el potencial geológico que existe en el municipio de manera lúdica, así como la apertura de nuevas vías en el sector turístico. Y por lo tanto logrado desde este verano de las rutas de los acantilados, playas y el cromo Negro no son desconocidos y su riqueza es mucho más valorado.