saltar al contenido Saltar a la barra lateral izquierda Saltar a pie de página

El Consejo buscará soluciones alternativas para llevar a cabo la realización de Castro arqueológica Croas

El consejo se buscar soluciones alternativas llevar a cabo arqueológicos de la CASTRO CROAS

A proposta do Concello de Cedeira de levar adiante unha actuación arquelóxica no castro das Croas espertou o interese de 13 dos 39 propietarios dos terreos nos que se atopa. Esta escasa participación e a necesidade de darlle un novo efoque ao proxecto, por razóns económicas, levan aos responsables municipais a barallar outras posibles alternativas.

A concelleira de Cultura, María Xosé Rodríguez, explicou que a normativa que prohibe a segregación dos montes, no caso de compra, complica a execución do proxecto no fundamental. Este atranco implicaría a limitación do terreo a intervir mediante a construción dunha pista arredor do perímetro, o que elevaría de maneira considerable o presuposto inicialmente previsto, ademais de dilatar os prazos de execución. A opción de mercar o conxunto dos montes tamén resulta inviable, segundo a responsable de Cultura.

Todas estas preguntas, así como la propuesta inicial del Consejo de tener el permiso de los propietarios para llevar a cabo la intervención arqueológica -la más afectada vender- quiere, fueron las razones de la reunión que los funcionarios municipales celebradas ayer con los vecinos.