Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Os xogos do Paporrubio

Este evento terminou

Hoxe domingo 22 de agosto ás 17.30 h. na Zona San Isidro.

Os xogos do Paporrubio é un compendio de xogos autónomos e animados de temática agraria, que nos dá a coñecer un dos paxaros máis pequenos, rebuldeiros e cantaruxeiros da nosa fauna. O noso paporrubio, calzado cuns zoquiños, guía a nenos e maiores por unha eira chea de xogos. Os participantes nesta aventura terán que ir descubrindo como se xoga a algúns dos xogos, mentres que se sorprenderán noutros deles grazas ás pequenas historias contadas e cantadas polos animais e habitantes da granxa, elaborados con xoguetes, marionetas e xigantes.

A pretensión é facerlle accesible, a través da diversión en familia, unha cultura agraria que de por si adoita fascinar e marabillar. O espectáculo adáptase ás necesidades e particularidades de cada evento.

O GALIÑEIRO: Este singular e máxico galiñeiro ten catro galiñas moi poñedoras. Os xogadores terán que espertalas, cantar con elas e debullar o millo para darlles de comer.
A CASA DO RATO: Nesta casa vive un ratiño presumido e brincador que só se deixa ver cando os xogadores son capaces de meterlle un queixo rolando pola súa porta.“Ratiño, gústache o queixo?”

A CARREIRA DAS TARTARUGAS: Son as tartarugas máis rápidas da súa especie (Sapoconchus Velocis) e sempre están dispostas a botarlle unhas carreiras. Precisan de habilidosos equipos de xogadores para poder chegar á meta sorteando máis dun atranco.

OS PAPAMOSCAS: Son uns xigantes malencarados de grande boca e longos brazos. Estes xigantes realizan un baile chamado a “Danza da sorte”, no que os participantes deberán tentar tocalos mentres bailan, pero iso si, sen que lles dean unha labazada.

OS PORQUIÑOS: O san Martiño non é santo de devoción destes zoupóns porquiños, pois sempre pretenden escapar ás carreiras do seu destino valéndose das destrezas e mañas dos equipos de xogadores.

A LONXA: É un divertido xogo de pesca no que hai que competir para capturar as especies máis cotizadas nese momento na lonxa. Os xogadores aprenden a diferenciar pola súa forma e nome os distintos peixes das nosas rías.

O CUSPEBÓLAS: O cabezudo espera que teñades unha boa puntería para encestarlle as bólas e facelas caer nos buratos da mesma cor.

A RULETA: “Abran xogo, sempre toca! Se non é un zapato, é unha bota!” A sorte nunca se sabe onde se agocha, pero sempre hai que procurala.