Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Costas reanuda las obras en la duna de la playa que había paralizado el Concello

COSTAS REANUDA LAS OBRAS EN LA DUNA DE LA PLAYA QUE HABÍA PARALIZADO EL CONCELLO

Imagen:JOSÉ PARDO

Costas ha reanudado las obras en la duna de la playa de A Magdalena, que el Concello paralizó el martes por carecer de un compromiso firme por parte de este departamento para realizar un estudio de impacto ambiental completo, de toda la ría, hasta el arenal de Vilarrube. «Mandáronnos un escrito no que se comprometen a facer este estudo, integral, cando haxa medios, e decidimos deixar que seguiran cos traballos», explica el concejal de Medio Ambiente.

Camilo Casal (Anova) reconoce, no obstante, que Costas no establece plazos para llevar a cabo este estudio. «O que di no escrito é que o levará a cabo cando haxa recursos; entendemos que un traballo deste tipo, que debe ser feito por técnicos independentes, ten un custe económico alto», señala. Se trata de una exigencia tanto del gobierno local, formado por PSOE, BNG y Anova, como de la Plataforma pola Defensa da Ría de Cedeira, que integran estas tres formaciones, EU, la cofradía de pescadores y los colectivos Adega, Somos Cedeira y Mares de Cedeira.

La intervención de Costas comenzó con la limpieza de los riachuelos de A Revolta y San Isidro. Este último «estaba pechado, cuberto de xebra e xa empezaba a ulir; quedouse en darlle máis desnivel porque se non corre a auga e tapónase moi rápido». Desde la tarde del martes, cuando el Concello dio el visto bueno para poder meter las máquinas en la duna, «estana rebaixando, un metro e medio, para cubrir a empalizada de madeira, que tamén se está poñendo dereita», comenta Casal. Con estos trabajos pretenden estabilizar el perfil de la duna «deixándoo a uns vinte graos, cunha caída; esa inclinación é necesaria para que o mar suba e baixe sen danala».

Sin solución definitiva

El responsable municipal de Medio Ambiente indica, además, que «Costas vai replantar a duna (…); a ver ata cando dura». Los temporales de mar llevan años erosionando el arenal de A Magdalena, sin que hasta el momento se haya encontrado una solución definitiva para este problema. El actual ejecutivo y la Plataforma pola Defensa da Ría tienen claro que «só se poderá intervir se antes se fai un estudo de impacto medioambiental serio e completo, que determine as obras a executar e os seus efectos».

Noticia: La voz de Galicia

CEDEIRA / LA VOZ 21/10/2016 05:00