Cedeira distribuirá más de 2.200 en premios durante las celebraciones del Carnaval 2019

Cedeira distribuir más de 2.200 euros en premios durante las celebraciones del CARNAVAL 2019

El Consejo de Cedeira distribuir más de 2.200 en premios en diversos concursos organizados con motivo de las fiestas de Carnaval. El concurso de disfraces se llevará a cabo el sábado 2 de marzo y puede participar tanto en el modo de desfiles (9 o más componentes), grupos (de 3 a 8 componentes), parejas y solteros.

As comparsas e grupos teñen a posibilidade de ir cun carro ou plataforma, cunha altura máxima permitida de tres metros, e unha mesma persoa non poderá participar en máis dunha categoría. Son dous dos requisitos que figuran nas bases dunha convocatoria que nos vindeiros días poderá ser consultada na web institucional (www.cedeira.gal), no taboleiro do Concello e mesmo na oficina de Turismo. A data límite para inscribirse é o día 28 de febreiro e o prazo abrirase a próxima semana. O trámite débese levar a cabo no Rexistro do Concello.

El desfile comenzará el día 2 a las 17.00 horas. Su punto de partida es la plaza Roxa y, después de caminar las calles principales de la ciudad, vienen a centro deportivo, que acogerá las actuaciones. La animación estará a cargo de la Batukada Discalz @ s.

El jurado estará compuesto por representantes de asociaciones o grupos designados por la administración local, que valorará la ropa y la estética de los participantes, la creatividad del vestuario, puesta en escena y animación. El día del sábado, 2 de marzo se terminará con la actuación de la orquesta "Israel" en la púrpura plaza, a partir de las 23:45 horas.

Una fiesta infantil será el lunes y 4 también se hará referencia a la sala municipal, donde habrá música de animación e incluso inflables para asegurar el éxito de la llamada.

Con motivo da celebración do Enterro da Sardiña, previsto para o día 9, ás 19.00 horas -primeiro na praza da Marieta e despois na praia da Madalena-, o Concello invita á veciñanza a participar na festa dunha forma máis activa que a simple asistencia aos actos. Este ano, como xa acontecera o anterior, desde a área de Cultura anímase aos veciños e veciñas a facer coplas satíricas que posteriormente se lerán durante a celebración do enterro. Desde a organización faise constar que quedarán excluídas aquelas que utilicen unha linguaxe groseira, insultos, ameazas, comentarios sexistas, xenófobos ou homófobos. Tamén prégase rigoroso loito e sentidas choromicadas durante a celebración deste funerario acto.

Asociaciones de amas de casa, Aturuxeira, Barrio Pine Band Cedeira colaboran con el Consejo de Cedeira en la organización del entierro de la sardina que se cerró citas Carnaval 2019.