El patrón más grande de la hermandad, LUCIA MARTINEZ VILLAR, primera mujer en recibir el premio "LA MUJER DE PUEBLO"

A patrona maior da Confraría de Pescadores de Cedeira, Lucía Villar Martínez, vén de se converter na primeira muller da localidade en recibir o premio “Muller da vila”, unha distinción concedida polas Amas de Casa con motivo do Día Internacional da Muller Traballadora. Entre os argumentos, a entidade promotora da iniciativa recoñece na galardoada “a loita de tantas mulleres do mar por ser iguais a os homes, en traballos e dereitos” ao tempo que confía en que “seguirá a abrir camiño e será exemplo para as novas xeracións, levando con orgullo o de ser muller e da vila”.

La entrega de premios tuvo lugar el pasado sábado durante una cena en la que participaron casi 100 personas, entre las que estaban a favor del equipo de gobierno, el Departamento de Cultura y Turismo y Servicios Sociales e Igualdad, María José Rodríguez Manuela López Pérez y Rodríguez, respectivamente.

La entrega del premio se materializó con la entrega, por el presidente de la amas de casa Ángeles Villar, una figura fishwife con ropa de rebozo y encaje hecha por cualquiera de los socios y un programa personalizado de mosaico. En su discurso, agradeció a los asistentes Villar Ángeles por su presencia en el acto y municipales a los representantes de la asociación en el condado de celebración de eventos organizados con motivo del día 8 de marzo.