saltar al contenido Saltar a la barra lateral izquierda Saltar a pie de página

El Consejo invertirá más de 100.000 euros en obras de mejora en la carretera que comunica Punta Candieira la capilla de Santo Antonio

Delegación invertirá más de 100.000 euros en obras de mejora COMUNICA EN EL CAMINO CON Candieira Point capilla de San Antonio

El pleno de la Diputación aprobó esta semana una inversión de 101,406.90 euros para financiar la pavimentación y mejora de la carretera provincial DP 2204, Punta Candieira la ermita de San Antonio, un tema que el equipo de gobierno como una nueva tasa el compromiso de la institución provincial con el cedeirense barrio.

Este novo compromiso, sumado á inversión xa realizada de case 514.000 euros na estrada DP 2205 (Santo André- A Pedra) e a prevista de case 750.000 euros para acometer a variante das Pontigas, é “unha boa mostra de que a Deputación sempre está a atender aos pedimentos que se fan desde o Concello Cedeira”, apuntou o alcalde, Pablo Moreda Gil. O primeiro edil tamén confía en que a Xunta contribúa agora á mellora das infraestruturas locais coa execución do proxecto para eliminar as curvas de Landeira, “o que viría representar a engalaxe definitiva de Cedeira en materia de comunicación viaria”.

O acordo aprobado agora polo pleno representa a execución dun proxecto que se desenvolverá ao longo dun tramo de 3,34 quilómetros, no que se acometerán traballos de apertura de cunetas en ambas marxes da estrada, así como o desbroce de ribadas e a realización de beiravías. Tamén se prevé a reparación de fochancas e desniveis e a pavimentación de toda a vía cunha mestura en quente de cinco centímetros de grosor. O proxecto, cun prazo de execución de tres meses a partir do inicio das obras, inclúe así mesmo unha nova sinalización vertical e horizontal.

La intervención se incluye en la tercera fase del Plan de Conservación de Carreteras provinciales en 2017, una iniciativa del gobierno provincial para mejorar la condición y la seguridad en todas las carreteras que son de su competencia.